دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1397 - 14:30
در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز؛

نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین گشایش یافت

نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گشایش یافت.
کد خبر : 362954
photo_2019-02-23_13-54-07.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه دگردیسی در فرقه تررویستی منافقین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: بازخوانی و جریان‌شناسی انقلاب اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان و آینده‌سازان این مرز و بوم، آگاهی آنان را به طرح‌ها و نقشه‌های فریبنده دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی افزایش داده و موجب بصیرت‌افزایی بصیرت و روشنگری می‌شود.


عزیز جوانپور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دهه ۶۰ دهه مظلومی است، افزود: دهه 60 از دوران‌ تاثیرگذار، حساس و تعیین‌کننده در شناخت ماهیت انقلاب است که بررسی، مطالعه و بازخوانی آن برای تداوم مسیر انقلاب در شرایط کنونی ضروری بوده و باید برای تبیین آن تلاش مجدانه کرد.


وی با تأکید بر اینکه وقایع انقلاب به‌ویژه دهه 60 باید برای نسل جوان روشنگری شود، ادامه داد: اکثر صحنه‌های بعد از انقلاب را به چشم دیده‌ایم و به یاد داریم و این وظیفه ماست که جریانات دهه اول انقلاب را با همه ابعادش به نسل امروز بشناسانیم.


جوانپور تصریح کرد: امروز دشمن با به‌کارگیری جنگ نرم درصدد است که چهره بعضی از جنایتکاران را تطهیر کند و با مخدوش‌کردن تاریخ شبهه ایجاد کند.


رئیس واحد تبریز با بیان اینکه انتقال مفاهیم به زبان هنر تأثیرگذار است، افزود:‌ یکی از راه‌های بصیرت‌افزایی نسل جوان به‌ویژه قشر دانشجو برگزاری نمایشگاه‌های مستند و بصیرتی در دانشگاه است.


وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاهیان با هم‌افزایی موجبات عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم آورند.   
 


به گزارش آنا، نمایشگاه دگردیسی در فرقه تررویستی منافقین به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در تالار علامه جعفری این دانشگاه برپا شده و تا تاریخ 9 اسفند برای بازدید دانشگاهیان دایر است. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب